Wednesday, November 21, 2007

hamster vs katak!

masa puasa aku duk kampung...then uncle aku balik kg...kami n anak2nya buat la keje gile...masa tu aku tgh bersihkan umah hamster ni...so aku biarkan la dia jln2 kat beranda tu....kat situ ada kata tgh tido bwh kerusi kecik...katak tu mmg hari2 tido situ..klu tak bwh kusi dia duk dlm besen atok aku letak pasu bunga..then ari tu..hamster ni jln2 sampai kat katak tu...aku lak yg menjerit...takut katak tu gigit ke...huhu...tp dua2 wat toye je...cousin aku ni g letak hamster tu betol2 dpn katak..tp mmg dorg takde perasaan..cube lg...kata tu gerak kedepan..letak balik hamster tu belakang katak tu...hahah...hamster gigit badan katak tu...katak tu pon lompat ke depan...hamster ni kejar lg n gigit...haha...aku ingt katak ni yg gigit hamster...terbalik lak...kami pon keje kan la dua ekor ni...main2...letak hamster ni atas katak... then inilah ragam mereka n keje kami!

5 comments:

Author said...

patutnya upload video katak ngan hamster tu baru meriah :P

s|t| Fa3zaH said...

hehe...lama sgt dia upload...ari tu nak letak dah...nnt ade masa letak la...

Anonymous said...

ahahahha apekah anda ini?
ada ke katak gigi?
dia leh lak nak gigit hamster?
hamster tu yg garang tao!-aidot?-

s|t| Fa3zaH said...

huhu...mana la saya tao....

Anonymous said...

yeah.dlu umah bbu de bela hamster.
dan hamster tu sgt garang!
huhu.geli gle katak!!.