Thursday, March 27, 2008

ptptn & mmu fees

today....
sign agreement for ptptn....
ermmmm....
dapat berapa???
rm40,500.00
but....
org lain dpt 49,500.00...
kenapa kah??
nak kata mak bapak aku kaya??
tak juga...
amin....mana tau lepas ni jadi kaya...
hehhe...
but ....
ayah aku nak retire dah next year...
then the other next year mak aku lak retire....
ermmm
tak kisah la dpt skit kalau leh bayar sume fees mmu....
pastu...
yg fees ni tak tau lak berapa total...
ada ckp 49k...
pastu 36k...
then...41k....
dah...sudah...
tp yg aku harapkan 36k... :P
yg lebih tu leh la aku meronggeng!!!
huhu...
tp klu 49k...mampos la...
nak kene byr around 10k gak la....
but nnt next week nak g tanya kat fist...
berapa total fees...
so leh la buat culculation...
hahahhaha...
eh...tak la....
simpan utk masa dpn...
msk ASB ke... :P
kalau blh diselamatkan la...
hihi...
oh yee...
nak g sabah kan this year...
kene lah kumpul duit...
waa....tak sabar nye nak g sana...
nak mkn seafood bebyk!
coz murah...
hehe...
k la...
sekian~

p/s:sory la kemalasan meng'update'...hehe

3 comments:

Anonymous said...

okei la tu :p
uish ..tadi kan kita dah check bersama sama ...hiks :p dun woryy..xkan lah semahal itu ..ho ho ho :D

Author said...

uish, patut bersyukur dpt sikit..
awit yg utang 15k pun rasa byk gile..
byg le bape banya bunga dia every year..
kalah ah long oooo..

s|t| Fa3zaH said...

cikedil : haha...mana la tau...president baru kan..bkn fees mkn naik ke...tp alhamdulillah...dpt jugak..hehe...

blankqo : 15k je ke?huhu....kite yg ni + diploma =rm50,500....haha..mampos la nak byr...