Friday, April 11, 2008

dugaan

aku baru je terima panggilan dr sesorg...then dia....aku tak tau nak tulis cmne..but the thing is....dia di tipu...dgn seseorg yg sgt rapat dgn aku..bkn sekadar rapat...ermm...dan aku sgt tak sangka bende ni akan terjadi....Ya Allah sungguh berat dugaan yg Kau bg kepd mereka...

dia mengadu kat aku segalanya...dia menangis...dan aku blh rasa ape yg dia rasa...aku pon tak leh tahan gak air mata ni...tp...aku tak tau ape nak buat...ape nak ckp??i just said...."sabar la ye"....tp kalau aku pon perkataan tu sgt la tak cukup utk aku bertenang....

ye..dulu aku pernah sekali settle kan masalah dorg..tp itu tidak la seberat ni...kalau aku...maybe aku akan tinggalkan lelaki tu...tp...family????ye..mereka akan berkahwin di waktu terdekat ini...mungkin seminggu or 2 minggu??

but i have to help them...but how??that's the question...i'm not gonna let this thing just be like this.....tp aku tak tau...sgt besar utk aku menasihat perkara yg mcm ni...

why guys are like that?????why????never appreciate what the girl had sacrifices??guys are unpredictable....but in this time it's hard for me to blame this guy...yeah....i can't...but i have...arrgghhh....!!pening kepala aku....

3 comments:

Author said...

uish, cm kes berat je ni...

F_Mal said...

ntah why guys is like that.
tak banyak nasihat boleh di beri, cadangan sahaja boleh diberi

antaranya tangguh dulu kahwin till selesai masalah tu, lain2 entahla coz takut pepe masalah nanti kita yg paling rasa bersalah

s|t| Fa3zaH said...

blankqo:sgt berat...

f_m: ermmm...tangguh kahwin..ape nak jwb bila family tanya?ntah la...just leh tenang kan kedua2 pihak..tu je yg mampu dilakukan...