Thursday, April 3, 2008

happy birthday lily!!




happy burfday!!!


semoga ko sihat2 slalu...
cepat2 besar...
ermmm...
ape lg ek?
semoga ko bahagia disamping yg tersyg...(sentiasa la disamping aku!)
ko dah tau kan yg ko dah tua dr aku....
so...
perangai tu kene mature skit dr aku...
gelak kene cover2 skit...
hahahhaha.....
yg tak senonoh kene la jd senonoh....
sebab.....
ko dah tua.... :P
eh...
ko dah blh mengundi...
tp pilihanraya dah abis ar...
ape la ko ni...
huhu....

best tak pizza kitorg bg?hehe...ganti kek...tp tak leh la tiup2 lilin....just acara suap menyuap...kad kitorg bg tu simpan leklok k....mahal tu! :P
terima kasih la teman kan aku seminggu ni....menjaga kedai...kalu ko takde mesti aku dah ngantuk2 kat situ...ngan ko leh usha2....hahhaa...




hari ni...aku rasa cam happy je...haha...ntah kenapa...maybe ape yg terjadi disekeliling aku sgt best kot..haha...aida ko diam2 ek.... :D n maybe jugak sbb mereka2 yg dah lama aku tak jumpe....kembali muncul didpn aku...aida thanks for coming...n cik abg ku yg comel...comel ek?hehehh....thanks for coming also...sgt gembira dpt jumpe kamu2 sume...n of coz lily...yg tiap2 hari teman aku...heheh...n menghabiskan duit disana....i really appreciate all of u guys...thank u....

4 comments:

asyoi said...

ahahha pix lily ini adalah 2 tahun lepas kot!
alah waktu2 zaman lily muda,skg dia tua dah.. ahahaha..
best nyer air ni..
setakat ni aku asyik tersenyum dan ketawa je..
a happy day ever after..

s|t| Fa3zaH said...

haha...
biar dia kenang zaman muda2 dulu...
skng dia kan dah tua...
:P

air??
hahahha....
sshhhhhhhhh.....

Anonymous said...

weh ni gmbr lame..!!
skrng i makin cun =P
mn ade tua la..naik kan 1 jer lg

air ape ni???
btw thanxxx faezah :)

s|t| Fa3zaH said...

makin cun ye kak??
blh la...
huhu...

ala..air la...
slurpppp....
haha...